STalK: de vinger aan de STK-pols

onze digitale schoolkrant…

Gedichtendag

pen2

Gedichtendag sluipt weer dichterbij. Spijtig genoeg wordt de artistieke wereld nog steeds overheerst door oud talent.
Maar willen wij dat?
Neen!
Wat willen we dan?
Jou!
Wij weten namelijk dat in elk hart poëzie groeit…

Dus waarom niet samenwerken? Laat je creativiteit en talent op de schoolblog los en maak ons gedicht verder af.

Wij beginnen en jullie eindigen en dat start vanaf nu!

dit zijn de eerste woorden:      Bij het ontbijt…

Stuur het vervolg door in een reactie. Onze eeuwige dankbaarheid krijgt u er alvast voor in ruil…

24/01/2009 - Posted by | Uncategorized

3 reacties »

  1. Ik zal jullie op weg zetten :

    Bij het ontbijt
    had ik al spijt

    Reactie door maarten | 25/01/2009 | Beantwoorden

  2. Bij het ontbijt kijk ik naar de doos cornflakes die genadeloos geledigd wordt net zoals de tijd die verstrijkt op de klok.

    Bij het ontbijt kijk ik naar mijn glas halfvolle melk die genadeloos geledigd wordt net zoals elke traan die gisteren ditzefde glas had kunnen vullen.

    Bij het ontbijt kijk ik naar mijn geliefde die genadeloos geliefd wordt en waaraan ik die verdomde tranen aan te danken had, wordt mijn ontbijt verteerd net zoals de ochtend gevuld wordt door de avond.

    Reactie door gill gourdin | 27/01/2009 | Beantwoorden

  3. Voor het ontbijt vloek ik op de wekker
    deze gaat weer te vroeg af naar mijn zin
    ik lag juist weer zo lekker…

    Bij het ontbijt had ik er al spijt van
    dat ik uit mijn warme nest was gekomen.
    Kleine ogen die niet open willen,
    hersenen die blijven dromen…

    Reactie door Kaat | 06/02/2009 | Beantwoorden


Geef een reactie

